top of page

איך קשורה מיס אוליב, אהובתו של פופאי ל 'דרך הפלמנקו' ?


מיס אוליב

הורי עליהם קראתם בפוסטים הקודמים , היו בעלי עוצמה וכל כך שונים האחד מהשנייה , מה שגרם להרבה ריבים. כדי לברוח מהכאוס מצאתי פתרון: סרטים מצוירים!!!

שם הפלגתי בקסמי הדמיון והתוודעתי אל גיבורת הילדות שלי: מיס אוליב :) בסרטים המצוירים הייתה חגיגה: צבעוניות, קצב, מוסיקאליות והרמוניה. גם כשרבו, הכל הושלם באקורד סיום מאחד.

הוקסמתי מהפרחים המחייכים ושרים ובעיקר מכך שבכל חיה/ אדמה /עץ /סלע /גל בים וכנף ציפור רחשו חיים... מיס אוליב, עליה רבו פופאי בן זוגה ובלוטו יריבו הנצחי , הקסימה אותי בלילותיה: צועדת מתוך שינה ברוגע וביטחה על גבי פיגומים בגובה רם ובעיניים עצומות! לצופים נדמה כי הנה היא עומדת ליפול, אך לא! תמיד ברגע המתאים , מופיע משום מקום קרש תחת רגליה. הצופים נאנחים והיא ממשיכה ללכת בנונשלנטית בדרכה ,כשחיוך מאיר את פניה.

אז איך קשורה מיס אוליב לדרך הפלמנקו?

זוכרים את המתנה שהעניקה לי אמי – זכות הבחירה?(הפוסט הקודם) אני בחרתי לבטוח בקול הפנימי בתוכי, להאמין שהטוב ביותר מתגלה בפניי כשאני נאמנה פנימה. האמונה בעצמי שימשה מפתח קסמים שנטרל כל דרמה בחיי.

לימים בחרתי להעניק את המתנה המופלאה הזו לכל תלמידותיי, תלמידיי והקהלים בפניהם אני מופיעה. פתחתי את שיטת 'דרך הפלמנקו' ,דרכה אנו לומדים לחזק את הגוף, לשפר יציבה וגמישות יכולת קוארדינציה וקצב, יחיד ויחד. במקביל להתחבר לכוח החיים הפנימי וביטויו הייחודי.

יום אחד מתוך מדיטציה נגלה לי המשפט: אימון מוליד אמון מוליד אמן וכשתלמידותיי מצלמות אותי מלמדת צעד ריקוד חדש , הן מוסיפות במקהלה: להתאמן, להתאמן להתאמן.

על מה אספר בהמשך?

מה הקשר בין בנימין זאב הרצל ועץ התפוזים בסרטים מצוירים? מה הקשר בין אבי שתפר לי חצאית טוטו (פוסט 1) בין מיס אוליב ובין תלמידתי בת ה4 שענתה לי על שאלתי: 'אני יודההההת'.

איך קשור קצב לזמן הווה ולאסתר המלכה ומה היה נימוק השופטים בתחרות כוריאוגרפיה כשהעניקו ללהקת 'דרך הפלמנקו' את הפרס הראשון.


להתראות בשבוע הבא

באהבה, זהר

Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page